webinars

video's

‘Mijn lancering is geflopt, wat nu?!’Sinds enkele jaren is het populair om één keer of een paar keer per jaar een bepaald aanbod te lanceren. Zo creëer je op korte tijd een hype rond je aanbod. Je maakt gedurende een afgebakende periode van hooguit een paar maanden heel wat fuzz Lees meer

‘Mijn lancering is geflopt, wat nu?!’

webinars

video's

Hoe kan je lanceringen zowel automatiseren als personaliseren? - met strategisch tech V.A. Sofie VriesackerEen lancering kan je op veel verschillende manieren optimaliseren en bijsturen. Was jouw laatste lancering trouwens niet zo heel succesvol? Lees dan zeker ook dit artikel. Maar optimaliseren en optimaliseren is 2 natuurlijk. We leven in een tijd Lees meer

Hoe kan je lanceringen zowel automatiseren als personaliseren? – met tech V.A. Sofie Vriesacker

webinars

video's

Welke elementen zijn nu echt essentieel in marketingAls marketingmentor ben ik nogal van het naar de basis gaan. Stevige fundamenten leveren dan ook een stevige en vooral succesvolle marketingstrategie op. En ja, dat geldt ook nog voor ondernemers met al wat jaren op de teller. Maar wat zijn nu eigenlijk Lees meer

Welke elementen zijn nu echt essentieel in marketing

webinars

video's

Marketing volgens je eigen terms and conditionsHoe vind je de marketingstrategie die het best bij je past?De ‘moetjes’ in marketing, ik heb het er een beetje mee gehad. En ik blijk niet alleen te zijn.Moet je altijd en overal bereikbaar zijn voor je klanten?Moet je elke dag posten op social media?Moet Lees meer

Marketing volgens je eigen terms and conditions

webinars

video's

De veranderingen die AI met zich meebrengten waar je maar beter rekening mee houdt in je marketing.De voorbije weken speurde ik in tal van trendrapporten naar wat er de komende jaren zoal zal verschuiven in marketingland. Zo stootte ik op het trendrapport van het objectieve en wereldvermaarde marketingplatform Gartner.  In Lees meer

De veranderingen die AI met zich meebrengt

webinars

video's

Is jouw marketing top of flop? -Doe de test.Op het einde van ieder jaar, van ieder halfjaar of van ieder kwartaal is het interessant om eens terug te blikken: Wat heb ik de voorbije maanden allemaal gedaan? Wat heb ik gepresteerd? Wat heeft gewerkt? Wat heeft niet gewerkt?Geloof me, je Lees meer

Is jouw marketing top of flop? Doe de test