JOUW SIGNATURE STORY

live workshop


Jouw marketingverhaal

op één dag helder


zodat je de juiste klanten

aantrekt.

Een no nonsens live workshop waarna je een concreet, krachtig en overtuigend marketingverhaal mee naar huis neemt.


🎯 Yep, jij zal precies weten hoe je jouw missie, visie en dus jouw verhaal kan formuleren met de woorden die bij jou passen. 🎯


➕➕➕Mooie bijkomstigheid:

De tientallen ideeën voor gratis weggevers, blogartikels, nieuwsbrieven en social mediaberichten krijg je er bovenop.


Eens jouw verhaal vorm gekregen heeft en duidelijk is, volgt de inspiratie namelijk vanzelf.


Geen algemene theorie


Je leest het goed, in deze live workshop van één dag duiken we onmiddellijk in jouw verhaal.

Daar waar de gemiddelde online cursus stopt, begint deze workshop. 


We maken onmiddellijk de vertaalslag naar jouw verhaal en bedrijf zodat jij het strategisch in jouw marketing kan verweven en de juiste klanten aantrekt.


In een kleine groep van maximum 3 gedreven solo-ondernemers elk met hun eigen missie werken we in real life (niet online, maar lekker old school) aan het scherpstellen van het verhaal waarmee jij impact zal maken.

Geen toeters en bellen, geen algemeenheden, geen theorie.


In deze no nonsens workshop van één dag gaan we keihard doen.

We zorgen dat jij aan de hele wereld helder en overtuigend kan vertellen wat je precies doet en dat je het verhaal dat daarachter steekt krachtig kan formuleren en verwerken in jouw marketing.


Zo zal je in een paar zinnen jouw bedrijf kunnen pitchen, wetende dat je daarmee alles gezegd hebt.

Met de woorden die bij jou passen.

Je kan jouw verhaal overtuigend brengen: de uitgebreide én korte versie.

Geen zijsporen meer.

Niet meer van de hak op de tak.

Geen gestamel of 'euh' meer.


Maar wel een authentiek en overtuigend verhaal dat resoneert bij jouw doelpubliek.

Persoonlijke verhalen resoneren meer bij jouw doelpubliek dan wat dan ook


Er is een verschil tussen weten dat je jouw verhaal in de strijd moet gooien en het ook effectief doen om de juiste klanten aan te trekken.


Deze workshop is voor jou als dit gebeurt wanneer je aan iemand vertelt wat je doet of je content creëert voor je marketing:

🤷‍♀️ Je zegt of schrijft maar wat.

🤷‍♀️ Je springt van de hak op de tak.

🤷‍♀️ Je krijgt het maar moeilijk uitgelegd.

🤷‍♀️ Je wordt onzeker en wil het liefst zo snel mogelijk van onderwerp veranderen of iets anders doen.

🤷‍♀️ Je hebt geen flauw idee wat je moet vertellen.

🤷‍♀️ Het wordt duidelijk dat jouw potentiële klanten niet echt begrijpen wat je te bieden hebt en waar je voor staat.

🤷‍♀️ Wat je ook al geprobeerd hebt, het lukt je maar niet om de juiste klanten aan te trekken.


Je wil natuurlijk niet dat jouw verhaal verkeerd overkomt


Doordat je de juiste woorden niet vindt, leg je het nogal knullig uit.

Je merkt dat iedereen die niet in jouw hoofd zit, iedereen anders dus,  totaal niet snapt wat jij nu eigenlijk doet of verkoopt en waarom.

Er is dus nog wat werk aan de winkel.

Het verhaal van jouw bedrijf is nog niet consistent en staat nog niet scherp.


Gevolg


Hierdoor weet je niet goed wat je op je website moet schrijven of hoe je jezelf kan onderscheiden van de concurrentie.

Jouw verhaal brengen op 'the socials' is al helemaal een ramp.

En oh ja, je wou ook beginnen bloggen, nieuwsbrieven uitsturen of starten met een podcast, maar wat kan je dan in hemelsnaam allemaal vertellen?


En dat terwijl jouw verhaal de spil is van jouw bedrijf


Het is de drijfveer van wat je doet, het onderscheidt je van je concurrenten en het is dé reden waarom mensen klant bij jou (moeten) worden.


Jouw verhaal is het goud dat je in handen hebt om via jouw marketing de juiste klanten aan te trekken.


Je hebt het allemaal zo helder in je hoofd.

Alleen is het voor de buitenwereld helemaal niet zo duidelijk.

Dus ook niet voor jouw potentiële klanten.

Zij weten niet echt wat je doet, waarvoor ze bij jou terecht kunnen en waarom.

Je hebt zelf ook totaal geen idee hoe je jouw verhaal strategisch in je marketing kan verweven.


Als jij je verhaal niet duidelijk en overtuigend kan verwoorden,

worden mensen geen klant.


Ze kopen jouw aanbod niet of twijfelen of het wel iets voor hen is.

En jij?

Jij gaat ook twijfelen.

Aan jezelf, aan je aanbod, aan je missie.

Hoe ziet de workshop eruit?

Jouw verhaal in kaart

We vliegen er onmiddellijk in en gooien alle elementen van jouw verhaal en dat van je bedrijf letterlijk op tafel. Samen selecteren we strategisch die elementen die jij in jouw marketing kan verweven.

Geen theorie of video’s die je eerst moet bekijken, maar onmiddellijk actie.

We brengen jouw verhaal en missie duidelijk in kaart en bouwen daarop verder.


Persoonlijke feedback

Als storytellingninja begeleid ik je in het scherp krijgen van jouw boodschap zodat jij tot de korte en uitgebreide versie van je verhaal komt.

Die blinde vlekken in jouw verhaal worden zichtbaar.

We zetten op punt wat je wel en niet zegt, welke woorden je gebruikt en dat op jouw authentieke, maar overtuigende manier. Dat alles met één doel: de juiste klanten aantrekken.

Lesmateriaal

Terwijl jij jouw verhaal pitcht worden er opnames gemaakt die jou worden toegestuurd, zodat je het kan herbeluisteren zoveel als je wil om steeds beter vertrouwd te raken met het verhaal waarmee jij impact zal maken.

Nadien krijg je ook een digitaal werkboek netjes in je mailbox gedropt.

Dit kan je raadplegen als jouw verhaal later een nieuwe wending zou nemen.

Je gaat naar huis met:

Een duidelijk en concreet verhaal én een to the point versie waarmee jij duidelijk vertelt wat je doet, waar je voor staat en waarom. Een verhaal dat je strategisch doorheen jouw marketing kan verweven.

  • In de juiste woorden die jij op jouw authentieke manier kan brengen.
  • Waarmee je de juiste klanten aantrekt en overtuigt.
  • Dat door jouw klanten verder verteld wordt.

En daarbovenop krijg je niet alleen tientallen contentideeën, maar ook een boost aan extra zelfzekerheid en vertrouwen in wat je doet en hoe je dat verwoordt.

Waar, wanneer en wat is de investering?

Live workshop in kleine groep

Vrijdag 26 augustus 2022

van 10u tot 16u30

In het groene Oedelem (details volgen na inschrijving).

Op één dag schrijven we jouw marketingverhaal: de uitgebreide én beknopte versie.

Jouw investering: € 497 excl. BTW

Lunch en drinks are on me.


Maximum 3 deelnemers

04
Days
:
 
23
Hours
:
 
59
Minutes
:
 
02
Seconds

You missed out!

of

Live workshop en meer voor jou alleen

1 on 1

Ik reserveer deze zomer enkele data voor exclusieve live 1 on 1 dagen mét persoonlijke opvolging:

  • De volledige 'Jouw Signature Story' live workshop voor jou alleen, waarin we op één dag jouw marketingverhaal schrijven: de uitgebreide én beknopte versie.
  • Strategiegesprek van 1,5 uur (online). Zodat je jouw verhaal na de workshop op een strategische manier met de wereld deelt.
  • 🔥 BONUS: Toegang tot de DIY contentdag. Jouw verhaal helder hebben is 1 ding, daarna is het een kwestie om het consequent met de wereld te gaan delen en zichtbaar te zijn. De DIY contentdag videoreeks bestaat uit:

    1️⃣ Contentstrategieën om snel en efficiënt triggerende content te schrijven.
    2️⃣ Concrete tips voor een hyperproductieve contentdag.
    3️⃣ De ideale voorbereiding zodat je tijdens jouw contentdag onmiddellijk aan de slag kan.
    4️⃣ Vermenigvuldigingsformules waardoor je 1 stuk content makkelijk kan omtoveren naar nog meer content.
    5️⃣ Een waslijst aan inspiratie voor jouw content.
  • 🔥 BONUS: Persoonlijke feedback op jouw content of hoe jij jouw verhaal deelt. Concreet krijg je feedback op een webpagina, nieuwsbrief, blogartikel, social media post, video of podcastvoorbereiding die je met de wereld wil delen. Je krijgt hands-on tips en tricks waardoor jouw content nog beter zal converteren.

Jouw investering: € 1997 excl. BTW

of betaal in 3 termijnen

 (3 x €670 excl. BTW)

Lunch en drinks are on me.

Claim het laatste plekje van deze zomer

Even videobellen of dit wel iets voor jou is? Let me know, dan plannen we een videogesprek.

(Ik beloof je, ik zal heel eerlijk zijn)

Hey, ik ben Julie!

Als wereldverbeteraar vind ik dat iedereen jouw waardevolle boodschap gehoord moet hebben.

Alleen moet je tegenwoordig behoorlijk roepen om gehoord te worden.

En dan nog is het lastig om een groot publiek te bereiken.

Roepen op social media of meelopen in een betoging? No thank you.

Verhalen die op een krachtige manier gebracht worden resoneren, inspireren en veranderen de wereld.

Dat is gewoon een feit.

De verhalen die jij vertelt, bepalen niet enkel de klanten die je aantrekt, maar ook de impact die je maakt in de wereld.

Jouw verhaal dat als een Mexican wave mensen inspireert en overtuigt om duurzame keuzes te maken, dat is wat ik jou wens.

Wat denk je, starten we samen die Mexican Wave?


Ben jij er ook klaar voor om jouw verhaal op zo'n manier te vertellen dat anderen het navertellen?


Wil jij een versnelling hoger schakelen met jouw bedrijf?


Wil jij meer gaan betekenen met jouw bedrijf en wat je doet?


Wat zeggen de ondernemers die je voor gingen?

Kimberly Van der Taelen, Chief Chaos Terminator bij K-impact weet nu precies welk verhaal ze op haar nieuwe website wil plaatsen en hoe ze via haar gloednieuwe nieuwsbrief haar volgers kan overtuigen om samen te werken.

Sarah Noelmans, dé PCOS-experte van Beglië, weet nu precies welk verhaal ze kan vertellen om nog meer vrouwen met PCOS te bereiken en te helpen in haar online academie.

Maaike Devos, bezielster van 'Fun-dament', weet nu precies hoe ze haar verhaal moet brengen in gesprekken met potentiële klanten. Hierdoor hoort ze bijna altijd een 'ja' op haar aanbod.

"Ik struggelde met het vertellen van mijn verhaal aan een publiek. Ik had er zelfs angst voor, omdat ik dacht dat mijn verhaal niet interessant kon zijn en dat het niet gestructureerd was. Dankzij Julie heb ik geleerd hoe ik mijn verhaal kan opbouwen en hoe ik het kan brengen."

Lien Vleminckx van 'Jouw Avontuur' durft nu haar verhaal luid en duidelijk met de wereld delen op social media en zelfs in haar eigen podcast.

“Voor mij was het heel moeilijk om mijn woorden te vinden. Ik wist niet hoe ik mijn boodschap moest overbrengen. Deze workshop heeft mij heel goed geholpen. Nu weet ik precies wat ik kan zeggen en hoe ik het kan zeggen.”

Anja Thorrez van 'Loving me' merkte dat haar doelpubliek de stap naar begeleiding vaak niet durfde te zetten. Door de juiste woorden te gebruiken en de verhalen te vertellen die resoneren bij haar ideale klanten, verlaagde ze die drempel.

Deze workshop is helemaal niets voor jou als je:

😕 voor jezelf totaal nog niet hebt uitgemaakt wie je ideale klant is. We kunnen jouw verhaal namelijk niet afstemmen op jouw ideale klant, als je zelf helemaal nog niet weet wie dat is.

😕 de hele wereldbevolking in één keer als jouw klant ziet. Als we een verhaal zouden moeten construeren waar echt iedereen zich in herkent, dan wordt het een hele saga waar mensen van in slaap vallen, trust me.

😕 onder een steen wil leven en dus niet naar buiten wil komen met je verhaal.

😕 na de workshop je verhaal niet in handen wil nemen om het op zoveel mogelijk manieren te delen.

😕 het nut niet inziet van het inzetten van verhalen om de juiste klanten aan te trekken.


FAQ

Wat als ik niet echt een verhaal heb?

Geloof me, iedereen heeft een verhaal. Ook iedere onderneming of ieder bedrijf heeft een verhaal of een filosofie. Als story- en spreekcoach help ik het je tijdens de workshop 'Jouw Signature Story' in kaart brengen. Je al jouw verhaal krachtig kunnen vertellen zodat het resoneert bij jouw doelpubliek en jij dus niet enkel impact maakt, maar ook de juiste klanten aantrekt.

 

Waarom zou ik de workshop volgen?

Hoe krachtiger jij jouw verhaal en dat achter jouw bedrijf kan vertellen, hoe beter jij de juiste klanten aantrekt. Maar ook hoe makkelijker het is op de juiste partners en investeerders te overtuigen om met jou in zee te gaan.

'Jouw Signature Story' kan je verwerken in je pitch, maar ook op je website, op je social media, in nieuwsbrieven,...

Je kan het vertellen telkens wanneer iemand je vraagt wat je doet. 

Een verhaal dat spontaan wordt verder verteld, daar gaan we voor. Zo maak je impact en zet je jouw missie in de wereld.


Wat als ik vaak moeilijk uit mijn woorden raak of niet zo taalvaardig ben?

Laat het nu net één van de dingen zijn die ik het liefste doe: dingen herformuleren zodat ze nog pakkender en krachtiger worden.

Tijdens de workshop help ik je dus graag om jouw content to the point en impactvol te maken. Dat komt dus helemaal goed.


Wat als ik inschreef en ik kan er onverwachts toch niet live bijzijn?

Zowel de locatie als ikzelf stellen het erg op prijs dat je zo snel mogelijk verwittigt mocht je toch door een welbepaalde reden verhinderd zijn om live deel te nemen, zoals een COVID-besmetting of verplichte quarantaine.

Het inschrijvingsgeld wordt je dan integraal terugbetaald.


Kan ik beroep doen op de KMO-portefeuille?

Dat is niet mogelijk.


Ik wil nog meer informatie.

Stel hier je vragen. Dan toetsen we af of samenwerken is wat jij nu nodig hebt.