Hey, ik ben Julie!
Ben jij klaar om jouw bedrijf op de kaart te zetten?

Als je hier terecht gekomen bent, heb ik zo’n donkerbruin vermoeden dat jij een ondernemer bent en helemaal klaar bent om impact te maken.
Am I right?
Dan heb ik nu al een kleine crush op je. Ik kom namelijk uit een ondernemersnest en heb van thuis uit een serieuze boon voor ondernemers meegekregen.

Solo-ondernemers die impact willen maken liggen bij mij in de bovenste schuif
Ik sta nu al voor jou te supporteren.
Niet door met pomponnekes te zwaaien en één of ander dansje te doen, wel door je een strijdlied toe te zingen of je uit volle borst aan te moedigen. In een vorig leven was ik stem- en spreekcoach, dus als het op roepen en zingen aankomt: I know how.
Maar als het op marketing aankomt hou ik dan weer totaal niet van de schreeuwerige soort. Nog minder hou ik ervan dat de meeste marketingstrategieën die solo-ondernemers inzetten er tegenwoordig uitzien als een pot nat. Het lijkt wel of iedereen dezelfde marketingcursussen gevolgd heeft en daardoor allemaal wat hetzelfde doet. En misschien lijkt het niet alleen zo, maar is het ook zo.
Laat het nu net dat zijn wat jij niet wil
Jij wil helemaal geen pot nat zijn met de andere spelers binnen jouw markt. Integendeel, jij wil er net bovenuit springen. Toch?
Maar hoe doe je dat dan?
Wat doe en zeg je dan het best om dat bedrijf van jou op de kaart te zetten, om op te vallen voor jouw potentiële klanten en jouw mogelijke concurrenten ver achter je te laten?
Alleszins niet door zomaar wat te doen en al zeker niet door te doen wat iedereen doet.


Ik weet als geen ander dat je je al suf gedacht hebt over manieren om marketinggewijs op te vallen.
Je doet misschien van alles, maar niets heeft het resultaat dat jij wil. In dat straatje heb ik ook lang vertoefd.
Had je maar eens iemand naast je die je de juiste richting kan uitsturen. Iemand die met je meedenkt en die je letterlijk vertelt what’s next.
Gedaan met maar wat te doen zonder echt bijster veel resultaat
Tijd om jouw bedrijf echt op de kaart te zetten 
Na alle boeken, podcasts, webinars en cursussen die je al gevolgd hebt, ken je de theorie ondertussen wel. Op het theoretisch examen ‘Marketing’ zou je los onderscheiding halen.
En toch blijf je onder de radar.
Toch maak je niet de impact die je zou willen maken.
Toch trek je nog niet de klanten aan die je zou willen aantrekken.
Ik weet dat jij impact kan maken, veel impact, nu is het alleen nog een kwestie om het ook effectief te doen.
Goed nieuws, je hoeft het allemaal niet alleen te bedenken.

“Julie is fantastisch goed in haar vinger leggen op de essentie. Zo slaagt zij erin om jouw woorden zo te herformuleren, dat bij jou een: ‘Maar jaaa, dat is het!’ volgt. Zodat je met jouw boodschap echt veel meer impact kan maken.”
Maaike Devos
www.fun-dament.be

"Ik wou eindelijk mijn missie en mijn verhaal duidelijk krijgen. Ik had al redelijk wat kennis opgedaan, maar ik ontbrak het om de vertaalslag te maken concreet voor mijn bedrijf en mij als persoon. Nu heb ik eindelijk een beeld en een gevoel dat helemaal juist zit voor mij. Daar ben ik heel blij mee.”
Kimberly Van der Taelen www.thechaosterminator.be
Als marketingmentor help ik vastlopende solo-ondernemers aan een strak en perfect kloppend marketingverhaal: van basis, over strategie, naar uitrol!


Trouwens dat wereldverbeteraarstrekje van jou is me niet vreemd
Ik studeerde ooit af als logopediste en al snel zag ik in de praktijk de hiaten in het onderwijs en de gezondheidszorg. Als pionier ging ik de dingen op mijn eigen manier aanpakken, maar ook toen ik me ging specialiseren in het werken met stem en spreken was ik niet your usual stem- en spreekcoach. Ik deed de dingen op mijn manier.
En nu marketing voor mij nog weinig geheimen heeft, zie ik hoe het anders kan. Daarom maak ik er een punt van om jouw marketingfundamenten vlijmscherp te zetten, niet door de zoveelste online cursus op je af te sturen waarna je dan maar zelf moet uitzoeken wat je ermee doet. Nope. Wel door 1 op 1 met je mee te denken, de vinger op jouw marketingwonde te leggen en mijn ideeënfontein op je los te laten.
Dus wat denk je, zetten we samen jouw bedrijf op de kaart?

Voor de curieuzeneuzen
Laten we samen jouw bedrijf op de kaart zetten.
