Hey, ik ben Julie!
Wereldverbeteraar
met een hart voor duurzaamheid en ecologie.
Volledig at your service
om het verhaal van het bedrijf
waarmee jij een verschil maakt
duidelijk in de wereld te zetten.
Als echte warrior heb jij een missie.
Je wil iets veranderen in de wereld.
Alleen wil niet iedereen luisteren...
Lastig, I know.
Zelf keek ik als kind enorm uit naar dat moment waarop ik een spreekbeurt mocht geven.
(= hoogtepunt van mijn schooljaar)
Geweldig vond ik het om een podium te krijgen.
Hoe heerlijk is het niet om mensen te doen nadenken, te overtuigen of ergens bewust van te maken met wat jij te vertellen hebt, maar dan moeten ze eerst luisteren of lezen wat je te zeggen hebt en dat is tegenwoordig niet zo evident.
Dat heb je waarschijnlijk al mogen ondervinden.
In de echte wereld wil dat wel eens tegenvallen
Iedereen heeft zo zijn eigen idee.
Iedereen krijgt dagelijks massa's aan informatie over zich heen.
Iedereen is druk druk druk en gaat voor de snelste of makkelijkste oplossing.
Daar sta je dan als solo-ondernemer met je bedrijf en je duurzame missie.
Dit is precies wat de wereldverbeteraar of warrior in mij doet
Die woorden en dΓ t verhaal vinden om ze op een authentieke manier te brengen zodat je Γ©cht gehoord wordt en jouw verhaal naverteld wordt.
Daarmee trek je jouw ideale klanten aan en maak je een verschil.
Boeja!
Hoe heerlijk is het niet, als ondernemer met een duurzame missie, om je verhaal als een Mexican wave doorheen de wereld te zien gaan.
Als Story- en spreekcoach sta ik dan ook volledig at your service.
Waarom ik doe wat ik doe?
Duurzaamheid, respect, verbinding en een langetermijnvisie
zijn enkele van de waarden die ik hoog in het vaandel draag.
Alleen, mis ik ze een beetje in de wereld van vandaag.
Yep, meer respect voor mens, dier en planeet mag er wel zijn.
Onder mijn dagelijkse plunje draag ik een cape, een wereldverbeteraarscape.
Ik durf ook wel al eens warriorstrepen trekken op mijn gezicht.
Ik ben alleen niet zo van het 'f*ck dit of dat'-type.
Roepen op social media of meelopen in een betoging?
No thank you.
Op een krachtige en positieve manier actie ondernemen,
that's more my thing.
Het wapen dat ik daarvoor gebruik?
verhalen
Meer bepaald: JOUW verhaal en dat achter JOUW bedrijf.
Verhalen die op een krachtige manier gebracht worden
resoneren, inspireren en veranderen de wereld.
Dat is gewoon een feit.
Jouw verhaal dat als een Mexican wave mensen inspireert en overtuigt
om duurzame keuzes te maken, dat is wat ik jou wens.
Mijn missie
Begrippen als 'duurzaamheid', 'inclusie' en 'ecologie'
wil ik verbannen uit ons woordenboek, omdat ze de norm geworden zijn.
heroΓ―sch muziekje en wat wind die m'n cape doet wapperen.
Weg met de quick fix- en wegwerpmaatschappij die we vandaag kennen.
Een ambitieuze missie die een leger aan gedreven solo-ondernemers vergt.
Daarom vind ik het geweldig om solo-ondernemers met hun eigen duurzame missie te helpen om zichtbaar te worden, hun doelpubliek te bereiken en hun boodschap te verkondigen.
Laten we de handen in elkaar slaan, de wereld verbeteren en die Mexican wave starten!