Jouw 

(marketing- en merk)

verhaal

op één dag helder


jouw marketingverhaal helder

Een no-nonsense live workshop waarna je een concreet, krachtig en overtuigend (marketing- en merk)verhaal mee naar huis neemt.


🎯 Yep, jij zal precies weten hoe je jouw missie, visie en dus jouw verhaal kan formuleren met de woorden die bij jou passen. 🎯


Geen algemene theorie


Je leest het goed, in deze live workshop van één dag duiken we onmiddellijk in jouw verhaal.

Daar waar de gemiddelde online cursus stopt, begint deze workshop.


We maken onmiddellijk de vertaalslag naar jouw verhaal en bedrijf zodat jij het strategisch in jouw marketing kan verweven en de juiste klanten aantrekt.


Jouw verhaal is het goud dat je in handen hebt om via jouw marketing de juiste klanten aan te trekken.


Je hebt het allemaal zo helder in je hoofd.

Alleen is het voor de buitenwereld helemaal niet zo duidelijk.

Dus ook niet voor jouw potentiële klanten.

Zij weten niet echt wat je doet, waarvoor ze bij jou terecht kunnen en waarom.

Je hebt zelf ook totaal geen idee hoe je jouw verhaal strategisch in je marketing kan verweven.


Als jij je verhaal niet duidelijk en overtuigend kan verwoorden,

worden mensen geen klant.


jouw marketing verhaal op één dag helder

Hoe ziet de workshop eruit?

Jouw verhaal in kaart

We vliegen er onmiddellijk in en gooien alle elementen van jouw verhaal en dat van je bedrijf letterlijk op tafel. Samen selecteren we strategisch die elementen die jij in jouw marketing kan verweven.

Geen theorie of video’s die je eerst moet bekijken, maar onmiddellijk actie.

We brengen jouw verhaal en missie duidelijk in kaart en bouwen daarop verder.


Persoonlijke feedback

Als storytellingninja begeleid ik je in het scherp krijgen van jouw boodschap zodat jij tot de korte en uitgebreide versie van je verhaal komt.

Die blinde vlekken in jouw verhaal worden zichtbaar.

We zetten op punt wat je wel en niet zegt, welke woorden je gebruikt en dat op jouw authentieke, maar overtuigende manier. Dat alles met één doel: de juiste klanten aantrekken.

Lesmateriaal

Terwijl jij jouw verhaal pitcht worden er opnames gemaakt die jou worden toegestuurd, zodat je het kan herbeluisteren zoveel als je wil om steeds beter vertrouwd te raken met het verhaal waarmee jij impact zal maken.

Nadien krijg je ook een digitaal werkboek netjes in je mailbox gedropt.

Dit kan je raadplegen als jouw verhaal later een nieuwe wending zou nemen.

Je gaat naar huis met:

Een duidelijk en concreet verhaal én een to the point versie waarmee jij duidelijk vertelt wat je doet, waar je voor staat en waarom. Een verhaal dat je strategisch doorheen jouw marketing kan verweven.

  • In de juiste woorden die jij op jouw authentieke manier kan brengen.
  • Waarmee je de juiste klanten aantrekt en overtuigt.
  • Dat door jouw klanten verder verteld wordt.

En daarbovenop krijg je niet alleen tientallen contentideeën, maar ook een boost aan extra zelfzekerheid en vertrouwen in wat je doet en hoe je dat verwoordt.

Er staan momenteel geen 'Jouw Signature Story'-workshops gepland.

Wil je jouw (marketing)verhaal snel helder krijgen?

Hey, ik ben Julie!

Als wereldverbeteraar vind ik dat iedereen jouw waardevolle boodschap gehoord moet hebben.

Alleen moet je tegenwoordig behoorlijk roepen om gehoord te worden.

En dan nog is het lastig om een groot publiek te bereiken.

Roepen op social media of meelopen in een betoging? No thank you.

Verhalen die op een krachtige manier gebracht worden resoneren, inspireren en veranderen de wereld.

Dat is gewoon een feit.

De verhalen die jij vertelt, bepalen niet enkel de klanten die je aantrekt, maar ook de impact die je maakt in de wereld.

Jouw verhaal dat als een Mexican wave mensen inspireert en overtuigt om duurzame keuzes te maken, dat is wat ik jou wens.

Wat denk je, starten we samen die Mexican Wave?

Wat zeggen de ondernemers die je voor gingen?

Kimberly Van der Taelen, Chief Chaos Terminator bij K-impact weet nu precies welk verhaal ze op haar nieuwe website wil plaatsen en hoe ze via haar gloednieuwe nieuwsbrief haar volgers kan overtuigen om samen te werken.


"Ik struggelde met het vertellen van mijn verhaal aan een publiek. Ik had er zelfs angst voor, omdat ik dacht dat mijn verhaal niet interessant kon zijn en dat het niet gestructureerd was. Dankzij Julie heb ik geleerd hoe ik mijn verhaal kan opbouwen en hoe ik het kan brengen."


Lien Vleminckx van jouw Avontuur durft nu haar verhaal luid en duidelijk met de wereld delen op social media en zelfs in haar eigen podcast.


"Voor mij was het heel moeilijk om mijn woorden te vinden en te weten hoe ik mijn boodschap kon overbrengen. Deze cursus heeft me heel goed geholpen. Ik weet nu precies wat ik kan zeggen en hoe ik het kan zeggen." 


Anja Thorrez van Loving me weet nu hoe ze haar ideale klanten kan aanspreken.