Jouw 2.0 bedrijf duidelijk in kaart en op de kaart
Na een Marketing Livedag word jij dé go to in je markt, een icoon zelfs, dankzij een marketingverhaal dat er duidelijk bovenuit springt.
The big shift
Je voelt het aan alles, je bedrijf maakte een shift.
Je sloeg een nieuwe weg in, want er is iets veranderd aan je visie en het is tijd voor een nieuw hoofdstuk.
Jouw bedrijf is toe aan een 2.0 versie.
En daar hoort ook een andere soort klanten en een nieuw verhaal bij. Alleen is het zooo moeilijk om die juiste klanten te bereiken. Je krijgt het hen maar moeilijk uitgelegd dat jouw aanbod de perfecte match is.
En dat terwijl je helemaal klaar bent om impact te maken en je duidelijk te onderscheiden van andere spelers in jouw markt.
Je dagdroomt van een bedrijf dat dé referentie wordt in jouw markt, waarvoor de juiste klanten in de rij komen te staan. Ook al is het allemaal nog wat wazig.
Tijd dus om de go to te worden in jouw markt.
Samen leggen we de puzzel van jouw marketingverhaal en zorgen we dat die klopt.
Onder de radar hangen is geen optie meer
Je weet dus duidelijk wat je wil, maar blijft voorlopig onder de radar.
Al je marketing-pogingen draaien uit op een flop.
Gevolg: je omzet is bijlange niet wat het moet zijn.
Let's set things straight
Als jij hét icoon van je markt of sector wil worden, moet je een aantal dingen duidelijk krijgen voor jezelf. Je moet weten hoe je je gaat positioneren, welk verhaal je gaat vertellen en welke marketingstrategie jouw concurrenten het nakijken geeft. En dat weet je maar beter nog vóór je een copywriter, webdesigner of grafisch vormgever onder de arm neemt.
Stel je eens even voor dat je:
Sounds to good to be true? Wel, het kàn!
Ben je klaar om een icoon te worden?
Be aware: dit is geen cursus, maar dé manier om jouw unieke verhaal strategisch in de wereld te zetten
Je leest het goed, een Marketing Livedag is niet de zoveelste (online) cursus vol oefeningen die je braafjes te volgen hebt terwijl je met 1000 vragen blijft zitten.
Wat het dan wel is?
Het is een dag waarop je letterlijk aan tafel zit met een expert ter zake die met je meedenkt. Er wordt onmiddellijk helemaal in jouw verhaal gedoken.
Daar waar de gemiddelde online cursus stopt, begint de Marketing Livedag.
Hoe Nina evolueerde van personal trainer naar een verhaal waarin ze vrouwen helpt om zonder gêne te gaan voor wat echt klopt.
“Bedankt Julie! Ziet er allemaal super uit! Dit voelt inderdaad als iets dat 'klopt'. 😁 Ik heb het verhaal dat we samen schreven ook laten lezen door m'n vriend en die vond het echt mooi geschreven en goed gezegd wie ik ben en wat ik doe. Nu kan ik een bedrijf hebben dat terug klopt. Let's goooo! 💪💪”
Nina Vercruyce zette haar bedrijf bewust even on hold, omdat het niet langer klopte. Ze wou een nieuwe weg inslaan met haar bedrijf, maar bleef wat vastzitten in hoe dat er dan moest uitzien. Ze wou stevige marketingfundamenten zodat ze precies weet wat ze moet vertellen om de juiste klanten aan te trekken. Een duidelijk verhaal dat vertelt waar ze voor staat en wat ze aanbiedt. Dat marketingverhaal schreven we tijdens een Marketing Livedag waarin we ook haar doelgroep duidelijk definieerden en haar nieuw aanbod vormgaven.
We maken onmiddellijk de vertaalslag naar jouw verhaal en bedrijf zodat jij strategisch aan marketing kan doen en de juiste klanten in de rij komen te staan.
Je hoeft geen tijd of aandacht te delen. Deze livedag is volledig 1 op 1 en dus 100% op jouw maat afgestemd.
Geen toeters en bellen, geen algemeenheden, geen theorie, maar wel een duidelijk resultaat:
We zorgen er samen voor dat jij aan de hele wereld helder en overtuigend kan vertellen wat je precies doet en dat je het verhaal dat daarachter steekt krachtig kan formuleren en verwerken in jouw marketing.
Geen zijsporen meer. Geen afleiding meer. Geen 'de mayonaise lijkt niet te pakken' meer.
Een verhaal dat je als gegoten zit, als ware het een zijden maatpak tailore-made by Christian Dior himself, én ook nog 'ns instant resoneert bij jouw doelpubliek.
Een Marketing Livedag is voor jou als je
- 1De 2.0 versie van je bedrijf duidelijk in de wereld wil zetten, maar hierop vastloopt.
- 2De referentie wil worden in je markt en je concurrenten het nakijken wil geven, maar nog niet de formule gevonden hebt hoe je dat kan doen.
- 3De klanten wil servicen waar jij helemaal warm van wordt, maar die op dit moment moeilijk kan bereiken.
Hoe ziet een Marketing Livedag eruit?
Duidelijke marketing-fundamenten
We nemen de tijd om alles eens grondig aan te scherpen. Van jouw aanbod over je doelgroep tot je identiteit en meer.
Zo weet jij precies waar je voor staat en gaat. We creëren een brandingblauwdruk die jouw leidraad is in alle marketingbeslissing-en die je in de toekomst zal nemen.
Een duidelijk marketingverhaal dat klopt én resoneert bij je ideale klanten
Geen theorie of video’s die je eerst moet bekijken, maar onmiddellijk actie.
We brengen jouw verhaal en missie duidelijk in kaart met de woorden die bij jou passen.
Dat alles met één doel: de juiste klanten aantrekken en boven je concurrenten uitstijgen.
Duidelijk what's next plan
Na de Marketing Livedag bezorg ik je een what's next plan op maat met de eerste 3 stappen die jij moet zetten om jouw duidelijke marketingverhaal glashelder in de wereld te zetten op een manier dat die droomklanten van jou het niet kunnen missen.
Duidelijke antwoorden op jouw vragen
Een dag met een expert ter zake werken aan hoe je jouw 2.0 bedrijf in de wereld gaat zetten, dat geeft vuurwerk. De ideeën zullen stromen en de kans is groot dat je onmiddellijk in marketingactie wil schieten. Daarom plannen we na onze Marketing Livedag een check-in call om je accountable te houden en waar er ruimte is voor je verdere vragen.
Waar, wanneer en wat is de investering?
Wanneer? We spreken samen een geschikte datum af.
Hoe lang duurt de dag? van 10u tot 16u30
Waar moet ik zijn? In mijn basecamp in Oedelem vlak bij Brugge
Wat is de investering? € 997,- excl. BTW *
*Lunch en drinks en check-in call nadien inbegrepen. Betalen in 2 termijnen van €510 is mogelijk.
Na Marketing Livedag wordt alles duidelijk
Een 1 op 1 Marketing Livedag heeft maar één doel:
Jouw 2.0 bedrijf (aka de nieuwe versie van jouw bedrijf) duidelijk maken voor jezelf en naar je klanten toe. Zodat de juiste klanten komen aanschuiven, omdat ze heel duidelijk weten wat je voor hen kan betekenen en zonder twijfel voor jouw aanbod kiezen. Yep, zonder eerst de concurrentie te checken.
Na deze livedag heb je:
1. de richting voor je 2.0 bedrijf haarscherp,
2. een verhaal dat het vuur in jou harder laat branden dan ooit te voren,
3. kan jij de waarde die je met je bedrijf biedt heel duidelijk verwoorden.
Verwacht je dus maar aan klanten die voor jou in de rij komen te staan, dankzij
Hey, ik ben Julie!
Net als jij liet ik mijn 2.0 bedrijf als marketingmentor een tijd geleden los op de wereld. In de 1.0 versie van mijn bedrijf, ging ik een totaal andere richting uit.
Ik wou impact maken, dat was zeker. En toch bleef ik onder de radar hangen. De frustratie was real.
En dan begint het te malen in je hoofd. Je loopt vast en beseft hoe eenzaam het als solo-ondernemer kan zijn.
All you need is iemand met kennis van zaken die heel even met je meedenkt en toont hoe jij er bovenuit kan springen en wat strategisch het beste verhaal is om in je marketing te brengen.
Als marketingmentor help ik solo-ondernemers die vastlopen in het op de kaart zetten van hun bedrijf en even het overzicht en de richting kwijt zijn.
Meedenken, mijn ideeënfontein laten stromen en mogelijkheden zien. I love it.
We are in this together
Ook Kimberly sloeg een nieuwe weg in met haar bedrijf
Dat haar bedrijf niet langer bij haar paste, dat was duidelijk. Maar hoe ze dat dan concreet in de wereld moest gaan zetten, daar bleef ze steken. Wat ze miste in alle marketingcursussen die ze al volgde, vond ze in een Marketing Livedag. Samen maakten we de vertaalslag naar haar bedrijf. Kimberly Van der Taelen aka The Chaos Terminator weet nu precies welk verhaal ze op haar nieuwe website wil plaatsen en hoe ze via haar gloednieuwe nieuwsbrief haar volgers kan overtuigen om samen te werken.
Steffie vond dat het tijd was om te shiften met haar bedrijf
Stephie Dewever van www.stephiedewever.be droomde ervan haar podium te pakken en haar missie en verhaal in de wereld zetten. Alleen worstelde ze met het verwoorden van die missie en dat verhaal. Maar sinds de Marketing Livedag houdt niets haar nog tegen en zet ze haar slogan 'gewoon doen' volop in de wereld. Dankzij het what's next plan is ze dat nu ook aan het doen.
Een paar maanden na onze Marketing Livedag samen vertelde ze dit: " Na de livedag bij jou ben ik echt wel in de actie geschoten en ben ik het na lang uitstellen EINDELIJK aan het doen. Dankzij de livedag bij jou ben ik nog meer in mijn zaak beginnen geloven en sta ik helemaal achter ‘gewoon doen’."
Impact maken, daarvoor doet Karlien het
Karlien Heremans, founder van 'Tuinboost', was helemaal klaar voor de 2.0 versie van haar bedrijf. Ze wou meer impact maken en daarvoor moest ze een ander verhaal gaan vertellen. Met een duidelijk aanbod en een verhaal dat helemaal past bij haar missie en haar doelgroep is ze klaar om grote stappen te zetten met haar bedrijf.
Maaike wist potentiële klanten maar moeilijk te overtuigen
Maaike Devos, bezielster van holistische gezondheidspraktijk 'Fundament', wist haar klanten maar moeilijk te overtuigen van de waarde die ze brengt. Maar dat is verleden tijd. Nu weet ze precies hoe ze haar verhaal moet brengen in gesprekken met potentiële klanten. Hierdoor hoort ze bijna altijd een volmondige 'ja' op haar aanbod.
Disclaimer
Deze workshop is helemaal niets voor jou als je:
- Voor jezelf totaal nog niet hebt uitgemaakt wie je ideale klant is. We kunnen jouw verhaal namelijk niet afstemmen op jouw ideale klant, als je zelf helemaal nog niet weet wie dat is.
- De hele wereldbevolking in één keer als jouw klant ziet. Als we een marketingverhaal zouden moeten construeren waar echt iedereen zich in herkent, dan wordt het een hele saga waar mensen van in slaap vallen, trust me.
- Onder een steen wil leven en dus niet naar buiten wil komen met je verhaal.
- Na de Marketing Livedag je verhaal niet in handen wil nemen om het op zoveel mogelijk manieren te delen.
- Het nut niet inziet van het inzetten van verhalen om de juiste klanten aan te trekken.
- Niet bereid bent om stukken die niet bij je nieuwe verhaal en identiteit horen los te laten for the greater good.
FAQ
Moet ik mijn tijd delen met andere deelnemers?
Nee, een Markting Livedag is volledig individueel. We zitten dus de ganse dag 1 op 1 samen en duiken onmiddellijk in jouw verhaal. All eyes on you en your company, dus.
Wat als ik mijn verhaal zelf niet zie?
Geloof me, iedereen heeft een verhaal. Ook iedere onderneming of ieder bedrijf heeft een verhaal of een filosofie. Als marketingmentor help ik het je tijdens de Marketing Livedag in kaart brengen. We schrijven samen het marketingverhaal uit dat 100% bij je past waardoor de juiste klanten in de rij komen te staan.
Waarom zou ik een Marketing Livedag volgen?
Samen zetten we jouw marketingfundamenten zo stevig dat je er een marketingstrategie op kan bouwen die eindelijk eens echt ergens naar leidt (naar die omzet en impact waar je van droomt), maar ook naar de richting waar je al zo lang naar verlangt. Daarop baseren we jouw strak en perfect kloppend marketingverhaal waardoor je de juiste klanten triggert en ze naar je toegezogen worden.
Hoe krachtiger jij jouw verhaal en dat achter jouw bedrijf kan vertellen, hoe duidelijker jij de identiteit van jouw bedrijf in de wereld zet, hoe beter jij de klanten aantrekt waar je helemaal warm van wordt. Maar ook hoe makkelijker het is om de juiste partners en investeerders te overtuigen om met jou in zee te gaan.
Jouw duidelijke marketingverhaal kan je verwerken in je pitch, maar ook op je website, op je social media, in nieuwsbrieven,...
Je kan het vertellen telkens wanneer iemand je vraagt wat je doet.
Een verhaal dat spontaan wordt verder verteld, daar gaan we voor. Zo maak je impact en zet je jouw missie in de wereld.
Wat als ik vaak moeilijk uit mijn woorden raak of niet zo taalvaardig ben?
Laat het nu net één van de dingen zijn die ik het liefste doe: dingen herformuleren zodat ze nog pakkender en krachtiger worden.
Tijdens de Marketing Livedag help ik je dus graag om jouw verhaal to the point en impactvol te maken. Dat komt dus helemaal goed.
Wat als ik inschreef en ik kan er onverwachts toch niet live bijzijn?
Bij het afbellen uiterlijk een dag voordat jouw Marketing Livedag plaatsvindt, wordt de mogelijkheid geboden om de livedag uit te stellen naar een later tijdstip.
Kan ik beroep doen op de KMO-portefeuille?
Dat is niet mogelijk.
Kan ik in termijnen betalen?
Ja dat is mogelijk. Je kan in 2 termijnen betalen en betaalt zo telkens €510.
Is de locatie vlot bereikbaar met het openbaar vervoer?
Je kan vlot de trein nemen naar het station van Beernem (of Brugge). Vandaaruit kan je makkelijk de bus nemen naar de markt van het bruisende Oedelem city. Dan is het nog 4 minuten stappen naar mijn basecamp. Maar als de uren van trein en bus niet echt op elkaar zijn afgestemd, kom ik je met plezier persoonlijk ophalen aan het station.
Waarom kan ik niet onmiddellijk een dag boeken?
Ik vind het belangrijk dat we eerst even kennismaken. Zodat jij kan voelen of er een klik is of niet. If not, geen probleem. Daarnaast vind ik het ook zeer belangrijk dat je het volle uit een Marketing Livedag kan halen en daarvoor wil ik kunnen inschatten of dit voor jou wel op het juiste moment komt. Tijdens een kennismakingsgesprek luister ik naar jouw verhaal, zodat ik me al wat kan inwerken in je bedrijf en geef ik jou mijn eerlijke advies. Als we nadien beiden een volle 'ja' voelen, bezorg ik je de link naar mijn online agenda zodat jij jouw Marketing Livedag kan boeken op het moment dat voor jou het beste past.