Jouw 2.0 bedrijf duidelijk

Na een Marketing Livedag mag je je verwachten aan klanten die voor jou in de rij komen te staan

Waar zijn ze, jouw ideale klanten?


Je voelt het aan alles, je bedrijf maakte een shift. Je sloeg een nieuwe weg in, er is iets veranderd aan je visie en het is tijd voor een nieuw hoofdstuk. Kortom, jouw bedrijf is toe aan een 2.0 versie.

En daar hoort ook een andere soort klanten bij. Alleen is het zooo moeilijk om die juiste klanten te bereiken. Je krijgt het hen maar moeilijk uitgelegd dat jouw aanbod de perfecte match is. Je krijgt het überhaupt maar moeilijk uitgelegd wat je nu doet.

En dat terwijl je droomt van een succesvol bedrijf waarmee je impact maakt en dat zich duidelijk onderscheidt van andere spelers in jouw markt.

Je dagdroomt van een bedrijf waarvoor de juiste klanten in de rij komen te staan.

Maar nee, je blijft maar wat onder de radar hangen met je bedrijf

  • Je weet wel welke richting je uit wil, maar je raakt er op je eentje niet wijs uit hoe je eraan moet beginnen.
  • Je blijft amper of de verkeerde klanten aantrekken.
  • Het lukt je maar niet om duidelijk uit te leggen wat je nu precies doet en wat jouw bedrijf zo anders maakt.

Je blijft dus onder de radar en komt maar niet in het vizier van je ideale klanten, waardoor je nog niet de impact maakt waar je van droomt.

Gevolg: je omzet maakt je op dit moment een beetje triestig.

Let's set things straight


Stel je eens even voor dat je:

  • haarscherp en duidelijk kan vertellen wat je doet en mogelijk maakt voor je klanten,
  • een rij aan ideale klanten hebt die duidelijk en heel overtuigend voor jouw aanbod kiezen,
  • de richting die je uit wil zo duidelijk hebt dat je moeiteloos de content kan schrijven die jouw ideale klanten triggert en overtuigt. 

Sounds to good to be true? Wel, het kàn!

Be aware: dit is geen cursus

Je leest het goed, een Marketing Livedag is niet de zoveelste (online) cursus vol oefeningen die je braafjes te volgen hebt terwijl je met 1000 vragen blijft zitten.

Wat het dan wel is?

Het is een dag waarop letterlijk met iemand aan dezelfde tafel zit die met je meedenkt. Er wordt onmiddellijk helemaal in jouw verhaal gedoken. 

Daar waar de gemiddelde online cursus stopt, begint de Marketing Livedag.


We maken onmiddellijk de vertaalslag naar jouw verhaal en bedrijf zodat jij strategisch aan marketing kan doen en de juiste klanten in de rij komen te staan.


Je hoeft geen tijd of aandacht te delen. Deze livedag is volledig 1 op 1 en dus 100% op jouw maat afgestemd.

Geen toeters en bellen, geen algemeenheden, geen theorie, maar wel een duidelijk resultaat:

  • stevige marketingfundamenten
  • een perfect passend en triggerend marketingverhaal
  •  een krachtig what 's next plan


We zorgen er samen voor dat jij aan de hele wereld helder en overtuigend kan vertellen wat je precies doet en dat je het verhaal dat daarachter steekt krachtig kan formuleren en verwerken in jouw marketing.

Geen zijsporen meer.

Niet meer van de hak op de tak.

Geen gestamel of 'euh' meer.


Maar wel een duidelijk, authentiek en overtuigend verhaal dat resoneert bij jouw doelpubliek.

Een Marketing Livedag is voor jou als je



  1. 1
    de 2.0 versie van je bedrijf eindelijk in al zijn glorie in de wereld wil zetten,
  2. 2
    impact wil maken met je boodschap en je bedrijf,
  3. 3
    klanten wil servicen waar jij helemaal warm van wordt.
Wat je vooral niet wil, is nog maar eens een cursus volgen. Laat ons eerlijk zijn, je hebt de tijd niet om alweer door een resem aan oefeningen te ploeteren. Je wil niet met vragen blijven zitten en snel resultaat. 
Je wil iemand die naast je zit en je toont welke piste jij dient te bewandelen. Iemand waarmee je samen een volledig passend marketingverhaal kan uitschrijven.


Hoe ziet een Marketing Livedag eruit?

Duidelijke marketingfundamenten

Een perfect kloppend marketingverhaal met een werkende strategie steunen op stevige marketingfundamenten.

We scherpen jouw marketingfundamenten aan zodat jij een duidelijke richting en een duidelijk doel hebt als het op het aantrekken van de juiste klanten via je marketing aankomt.


Een duidelijk marketingverhaal 

We duiken samen in jouw verhaal en gooien alle puzzelstukken letterlijk op tafel. Samen selecteren we strategisch die elementen die jij in jouw marketing kan verweven.

Geen theorie of video’s die je eerst moet bekijken, maar onmiddellijk actie.

We brengen jouw verhaal en missie duidelijk in kaart met de woorden die bij jou passen.

Dat alles met één doel: de juiste klanten aantrekken.

Duidelijke volgende marketingstappen 

Na de Marketing Livedag bezorg ik je een what's next plan op maat met daarop de eerste 3 stappen die jij moet zetten om jouw duidelijke marketingverhaal glashelder in de wereld te zetten op een manier dat die droomklanten van jou het niet kunnen missen.

Je krijgt dus 3 eenvoudige stappen die jouw droomklanten dichter bij jou zullen brengen op een dienblaadje.

Waar, wanneer en wat is de investering?


Wanneer? We spreken samen een dag af

Hoe lang duurt de dag? van 10u tot 16u30

Waar moet ik zijn? In mijn basecamp in Oedelem

Wat is de investering? € 977,- excl. BTW *


*Lunch en drinks inbegrepen. Betalen in 2 termijnen is mogelijk.

Na Marketing Livedag wordt alles duidelijk

Een 1 op 1 Marketing Livedag heeft maar één doel:

Jouw 2.0 bedrijf (aka de nieuwe versie van jouw bedrijf) duidelijk maken naar je klanten toe. Zodat zij heel duidelijk weten wat je voor hen kan betekenen en zonder twijfel voor jouw aanbod kiezen.

Na deze livedag kan jij de waarde die je met je bedrijf biedt heel duidelijk verwoorden. Verwacht je dus maar aan klanten die voor jou in de rij komen te staan, dankzij:

  • jouw stevige marketingfundamenten
  • een duidelijk, triggerend en perfect passend marketingverhaal
  • een krachtig what 's next plan

Hey, ik ben Julie!

Net als jij liet ik mijn 2.0 bedrijf als marketingmentor een tijd geleden los op de wereld. In de 1.0 versie van mijn bedrijf, ging ik een totaal andere richting uit. Ik deed maar wat. Tot ik ontdekte welke richting ik echt wou uitgaan en vooral van welke klanten mijn vuur helemaal gaat branden.

Ik wou impact maken, dat was zeker.

Maar soms loop je vast en dan kan het als solo-ondernemer plots verdomd eenzaam zijn.

Impact maken, de juiste klanten aantrekken, het gaat niet van zelf.


Er zijn zo van die momenten dat je wenste dat er iemand was die even met je meedenkt, die even een externe blik op jouw bedrijf werpt, iemand die je helpt om knopen door te hakken en richting te kiezen.

Als marketingmentor help ik ondernemers die vastlopen in het op de kaart zetten van hun bedrijf.

Niet met de zoveelste online cursus, maar wel 1 op 1 zodat ze echt antwoorden krijgen op hun vragen.

Meedenken, mijn ideeënfontein laten stromen en mogelijkheden zien. I love it.

Wat denk je, zetten we samen jouw bedrijf op de kaart?

Wat zeggen de ondernemers die je voorgingen?

Kimberly Van der Taelen aka The Chaos Terminator weet nu precies welk verhaal ze op haar nieuwe website wil plaatsen en hoe ze via haar gloednieuwe nieuwsbrief haar volgers kan overtuigen om samen te werken.

Miet Vanhaesebrouck aka winkelconsulent Rocky  richtte zich met haar aanbod en verhaal tot de verkeerde doelgroep. Een doelgroep die de middelen en interesse niet had om met haar samen te werken. Heel frustrerend, want klanten hapten niet toe. Maar nu heeft ze haar ideale klant gevonden. En die zullen er niet meer omheen kunnen dat Miet diegene is die van hun winkel een begrip zal maken.

Sarah Noelmans van PCOS De Baas, dé PCOS-experte van Beglië, weet nu precies welk verhaal ze kan vertellen om nog meer vrouwen met PCOS te bereiken en te helpen in haar online academie.

Maaike Devos, bezielster van 'Fun-dament', weet nu precies hoe ze haar verhaal moet brengen in gesprekken met potentiële klanten. Hierdoor hoort ze bijna altijd een 'ja' op haar aanbod.


"Ik struggelde met het vertellen van mijn verhaal aan een publiek. Ik had er zelfs angst voor, omdat ik dacht dat mijn verhaal niet interessant kon zijn en dat het niet gestructureerd was. Dankzij Julie heb ik geleerd hoe ik mijn verhaal kan opbouwen en hoe ik het kan brengen."


Lien Vleminckx van 'Jouw Avontuur' durft nu haar verhaal luid en duidelijk met de wereld delenn op social media en zelfs in haar eigen podcast.


“Voor mij was het heel moeilijk om mijn woorden te vinden. Ik wist niet hoe ik mijn boodschap moest overbrengen. Deze workshop heeft mij heel goed geholpen. Nu weet ik precies wat ik kan zeggen en hoe ik het kan zeggen.”


Anja Thorrez van 'Loving me' merkte dat haar doelpubliek de stap naar haar begeleiding niet durfde te zetten. Door de juiste woorden te gebruiken en de verhalen te vertellen die resoneren bij haar ideale klatnen, verlaagde ze die drempel.

Disclaimer

Deze workshop is helemaal niets voor jou als je:

  •  Voor jezelf totaal nog niet hebt uitgemaakt wie je ideale klant is. We kunnen jouw verhaal namelijk niet afstemmen op jouw ideale klant, als je zelf helemaal nog niet weet wie dat is.
  • De hele wereldbevolking in één keer als jouw klant ziet. Als we een marketingverhaal zouden moeten construeren waar echt iedereen zich in herkent, dan wordt het een hele saga waar mensen van in slaap vallen, trust me.
  • Onder een steen wil leven en dus niet naar buiten wil komen met je verhaal.
  • Na de Marketing Livedag je verhaal niet in handen wil nemen om het op zoveel mogelijk manieren te delen.
  • Het nut niet inziet van het inzetten van verhalen om de juiste klanten aan te trekken.


FAQ

Moet ik mijn tijd delen met andere deelnemers?

Nee, een Markting Livedag is volledig individueel. We zitten dus de ganse dag 1 op 1 samen en duiken onmiddellijk in jouw verhaal. All eyes on you en your company, dus.


Wat als ik niet echt een verhaal heb?

Geloof me, iedereen heeft een verhaal. Ook iedere onderneming of ieder bedrijf heeft een verhaal of een filosofie. Als marketingmentor help ik het je tijdens de Marketing Livedag in kaart brengen. We schrijven samen het marketingverhaal uit waardoor de juiste klanten in de rij komen te staan.

 

Waarom zou ik een Marketing Livedag volgen?

Samen zetten we jouw marketingfundamenten zo stevig dat je er een marketingstrategie op kan bouwen die eindelijk eens echt ergens naar leidt (naar die omzet en impact waar je van droomt). Daarop baseren we jouw strak en perfect kloppend marketingverhaal waardoor je de juiste klanten triggert en ze voor jou in de rij komen staan.

Hoe krachtiger jij jouw verhaal en dat achter jouw bedrijf kan vertellen, hoe beter jij de juiste klanten aantrekt. Maar ook hoe makkelijker het is op de juiste partners en investeerders te overtuigen om met jou in zee te gaan.

Jouw duidelijke marketingverhaal kan je verwerken in je pitch, maar ook op je website, op je social media, in nieuwsbrieven,...

Je kan het vertellen telkens wanneer iemand je vraagt wat je doet. 

Een verhaal dat spontaan wordt verder verteld, daar gaan we voor. Zo maak je impact en zet je jouw missie in de wereld.


Wat als ik vaak moeilijk uit mijn woorden raak of niet zo taalvaardig ben?

Laat het nu net één van de dingen zijn die ik het liefste doe: dingen herformuleren zodat ze nog pakkender en krachtiger worden.

Tijdens de Marketing Livedag help ik je dus graag om jouw verhaal to the point en impactvol te maken. Dat komt dus helemaal goed.


Wat als ik inschreef en ik kan er onverwachts toch niet live bijzijn?

Bij het afbellen uiterlijk een dag voordat jouw Marketing Livedag plaatsvindt, wordt de mogelijkheid geboden om de livedag uit te stellen of het inschrijvingsgeld terugbetaald te krijgen.


Kan ik beroep doen op de KMO-portefeuille?

Dat is niet mogelijk.


Kan ik in termijnen betalen?

Ja dat is mogelijk. Je kan in 2 termijnen betalen en betaalt zo in februari en maart telkens €505.


Ik wil nog meer informatie.

Stel hier je vragen. Dan toetsen we af of samenwerken is wat jij nu nodig hebt.