SOS marktonderzoek

SOS marktonderzoek

Jouw marktonderzoek van de juiste vragen over een plan van aanpak tot de analyse

Letterlijk alles wat jij nodig hebt vanaf €97

Marktonderzoek, pfffff

Als je wil dat je met je bedrijf en je aanbod in het vizier van je ideale klant komt én dat die ideale klant jouw aanbod ook effectief koopt, kan je maar beter goed weten wie die ideale klant is, wat die wil en wat er speelt op jouw markt. 


Een marktonderzoek is dan ook de sleutel tot een succesvol bedrijf. 


Waarschijnlijk is dit niet nieuw voor jou, maar je loopt vast.

Je wil wel aan marktonderzoek doen, maar vang je daarmee wel de juiste informatie?

Je deed wel marktonderzoek, maar daarna bleef het wat op de plank liggen.

Je wou nadien wel een analyse maken, maar je weet totaal niet hoe je dat moet doen.

Tja, marktonderzoek

  • Hoe begin je eraan?
  • Wat wil je eigenlijk te weten komen?
  • Welke vragen stel je?
  • Hoe zorg je ervoor dat er wat reactie komt?
  • En wat doe je achteraf eigenlijk met al die gegevens: hoe verwerk en implementeer je ze?

Help!

Je stelt een vragenlijst op en stuurt die rond of je stelt persoonlijk enkele vragen aan potentiële klanten.

Maar wat als je amper reactie krijgt en niet de juiste informatie vangt waar jij mee verder kan?

Het is natuurlijk de bedoeling dat je je aanbod en marketing afstemt op je ideale klant dankzij de informatie die je vangt met je markonderzoek. Met de verkeerde informatie, ben je dus niets.

Het komt er met andere woorden op aan om:

  1. de juiste vragen te stellen aan de juiste mensen 
  2. en die antwoorden correct te analyseren
  3. om er vervolgens ook effectief iets mee te doen.

En laten het nu net die punten zijn waar je op vastloopt.

I've got your back


In 'SOS marktonderzoek' krijg je te horen:

  • Welke informatie cruciaal is om te vangen zodat jij  je bedrijf duidelijk op de kaart kan zetten.
  • Welke vragen je precies stelt om die gouden informatie te vangen.
  • Hoe je jouw marktonderzoek het beste aanpakt voor maximale antwoorden.
  • Hoe je alle verkregen informatie verwerkt en analyseert.
  • Hoe je de resultaten van je marktonderzoek implementeert in je aanbod en marketing voor een gegarandeerde groei van je bedrijf.

Be aware: dit is meer dan een online cursus

Yes, er is meer!

Dankzij de 'Mayday Mayday'-formule heb je jouw persoonlijke expert aan je zij voor en na je marktonderzoek.

Als marketingmentor werk ik me volledig in je bedrijf in, daardoor:

  • Krijg jij de vragen die je best stelt persoonlijk op een dienblaadje.
  • Wordt er met je meegedacht over hoe jij jouw marktonderzoek het beste aanpakt.
  • Heb je een stok achter de deur zodat dat marktonderzoek niet op de lange baan geschoven wordt.
  • Hoef je de analyse van alle informatie niet alleen te doen.
  • Denken we samen na over hoe je de bevindingen in jouw aanbod en marketing kan implemeteren.

Let's start

SOS

 marktonderzoek


€97


Jouw marktonderzoek van de juiste vragen over een plan van aanpak tot de analyse en implementatie van de resultaten.



  • Onmiddellijk volledige en blijvende toegang tot de volledige videocursus:
    • Antwoorden op al je vragen voor, tijdens en na een marktonderzoek.
    • Een werkboek dat je helpt om jouw marktonderzoek op en top voor te bereiden en te analyseren.
    • Een lijst met meer dan 50 vragen to pick from die je de informatie zullen opleveren die jij nodig hebt.
    • Tips & tricks om op jouw marktonderzoek zoveel mogelijk reactie te krijgen.
    • Handige sjablonen voor de analyse en verwerking van alle verzamelde informatie.

+ Je hebt ten allen tijde de mogelijkheid om op de Mayday Mayday-knop te drukken en zo persoonlijke hulp in te schakelen aan €247.

€97


Mayday Mayday

 marktonderzoek


€ 344 >>> €247*


Jouw marktonderzoek van de juiste vragen over een plan van aanpak tot de analyse en implementatie van de resultaten. 

MÉT 1 OP 1 BEGELEIDING ZODAT JE MARKTONDERZOEK NIET CRASHT.


  • Onmiddellijk volledige en blijvende toegang tot de volledige videocursus:
    • Antwoorden op al je vragen voor, tijdens en na een marktonderzoek.
    • Een werkboek dat je helpt om jouw marktonderzoek op en top voor te bereiden en te analyseren.
    • Een lijst met meer dan 50 vragen to pick from die je de informatie zullen opleveren die jij nodig hebt.
    • Tips & tricks om op jouw marktonderzoek zoveel mogelijk reactie te krijgen.
    • Handige sjablonen voor de analyse en verwerking van alle verzamelde informatie.
  • Persoonlijke begeleiding voor een vruchtbaar marktonderzoek zodat jij geen enkele kans om jouw bedrijf of aanbod op de kaart te zetten uit het oog verliest:
    • Een 1 op 1 videocall waarin we  jouw marktonderzoek qua vragen, vorm en strategie afstemmen op jouw noden en doelgroep.
    • Een stok achter de deur om jouw marktonderzoek echt in handen te nemen.
    • Een 1 op 1 videocall waarin we de analyse maken van de verzamelde informatie en bekijken hoe je die best implementeert in je marketing.

€344 >>> €247*


* Kies onmiddellijk voor de Mayday Mayday-formule met persoonlijke hulp en bespaar  €97.

Dit is voor jou als je


  1. 1
    Weet dat marktonderzoek de sleutel is tot de groei van je bedrijf, maar niet goed weet hoe je het nu best aanpakt.
  2. 2
    De verzamelde gegevens van je marktonderzoek niet ten volle benut, omdat je niet weet hoe ze te verwerken en implementeren.
  3. 3
    Marktonderzoek voor jou een ware struggle is en je er niet langer alleen wil voor staan.

Dé van A tot Z cursus over marktonderzoek voor solo-ondernemers


Hey, ik ben Julie!

Ik ben niet altijd van mening geweest dat marktonderzoek de sleutel was tot een succesvol bedrijf. Integendeel. In de eerste jaren als ondernemer deed ik helemaal niets wat nog maar naar marktonderzoek rook.

Tot ik besefte dat het wel eens interessant kon zijn om potentiële klanten beter te begrijpen. Echt luisteren naar mijn doelpubliek en de markt aftasten, betekende een totale ommekeer voor mijn bedrijf.

Van vastlopen en niet weten waarom, naar eindelijk die fijne klanten aantrekken waar ik helemaal warm van word.

Maar dan is het belangrijk om de juiste vragen te stellen en met alle antwoorden ook effectief iets te doen.

Enter 'SOS marktonderzoek' waarin ik je als marketingmentor van A tot Z begeleid om met jouw marktonderzoek de juiste informatie te vangen en die perfect te implementeren in jouw marketing zodat ook jouw ideale klanten naar je toegezogen worden en jouw aanbod over de toonbank vliegt.

Wat anderen zeggen 

FAQ

Wat gebeurt er als ik inschrijf?

Eens je bent ingeschreven krijg je onmiddellijk en blijvende toegang tot het leerplatform. Koos je voor de Mayday Mayday-formule? Dan krijg je na inschrijving een mail toegestuurd om onze videocalls in te plannen en bezorg ik je een vragenlijst om in te vullen. Dat laatste zorgt ervoor dat ik me volledig in jouw bedrijf kan inwerken.


Hoelang heb ik toegang tot de cursus?

De cursus is blijvend toegankelijk. Ze is opgebouwd in Notion zodat je de pagina ook makkelijk naar je eigen Notionaccount kan dupliceren. 

 

Waarom zou ik voor de Mayday Mayday-formule kiezen?

Als je het gevoel hebt dat je marktonderzoek zal crashen als je het alleen moet doen. In deze formule geef ik je de vragen die jij best stelt tijdens jouw marktonderzoek op een dienblaadje en vertel ik je hoe jij jouw onderzoek best aanpakt. Achteraf analyseren we samen alle verzamelde info en brainstormen we over hoe je dit alles kan implementeren in jouw aanbod en marketing.


Kan ik later nog upgraden van de SOS-formule naar de Mayday Mayday-formule?

Ja dat kan. Als je het gevoel hebt dat je dreigt vast te lopen of je marktonderzoek dreigt te crashen dan kan je ten allen tijde op de Mayday Mayday-knop drukken op het leerplatform waar je toegang toe hebt. Dan schiet ik je persoonlijk te hulp om je marktonderzoek te reanimeren.


Als ik de online cursus 'SOS marktonderzoek' aan €97 koop, moet ik dan bijbetalen als ik persoonlijke hulp wil?

Op het leerplatform vind je een 'Mayday Mayday'-knop. Daarop kan je klikken als je extra hulp nodig hebt. Je betaalt dan €247 voor iemand die zich inwerkt in jouw bedrijf en maar liefst 2 keer in een videocall met je samenzit. Een eerste keer om samen de juiste vragen voor jouw marktonderzoek op te stellen en je strategie te bepalen. Een tweede keer om de analyse te maken van al jouw verzamelde gegevens en te bekijken wat je hiermee dient te doen om ervoor te zorgen dat jij de juisten klanten aantrekt en overtuigt om je aanbod te kopen.


Ik wil nog meer informatie.

Stel hier je vragen. Dan toetsen we af of samenwerken is wat jij nu nodig hebt.

>