Mark Your Words
Overtuig een publiek om duurzame keuzes te maken.
You missed out!
Je wil niet alleen maar verkopen, je hebt een boodschap te verkondigen.
Hoe fantastisch zou het zijn als:
Zichtbaarheid geen issue meer was,
gewoon omdat je een groter publiek bereikt.
En dat omdat je precies weet wat je moet zeggen om dat publiek te overtuigen.
Niet enkel van jouw dienst of product, maar ook om anders in het leven te staan, bewust te worden en duurzame keuzes te maken.
Want dat is toch wat jij als duurzame ondernemer wil?
Je wil niet zomaar de zoveelste in de rij zijn die alleen maar een product of dienst verkoopt zonder te zien wat de impact is op de natuur en de mens.
Let's Mark Your Words and change the world.
Yep, dat is mogelijk!
Zonder dat je Soundmixshowgewijs door een rokende deur moet gaan om er als iemand totaal anders uit te komen.
Zonder je hersenen uren en uren te pijnigen over wat je precies kan vertellen om jouw ideale klant te overtuigen van de waarde van jouw aanbod.
Zonder constant incognito bij concullega's te kijken hoe zij het aanpakken. Om vervolgens te stressen over het feit dat zij veel beter bezig zijn dan jij.
Alleen... dat grote publiek bereik je nog niet.
Je hebt niet echt een plan van aanpakken of een strategie.
Misschien voel je je wel helemaal geblokkeerd.
Of is je communicatie op dit moment behoorlijk all over the place.
Je weet niet waar te beginnen en verliest je in eindeloos lang scrollen op Instagram, terwijl je gewoon snel iets wou posten.
Je zit wat vast, want je kan geen dingen blijven verzinnen.
Het lijkt dan ook niet makkelijk om interessante info te blijven delen op je social mediapagina's.
Je wil namelijk meer dan enkel je aanbod in de etalage zetten.
Je wil er ook iets persoonlijks insteken, waarde geven, een boodschap meegeven.
Je wil op een authentieke manier communiceren en mensen subtiel van je boodschap overtuigen.
Kortom je wil
Echt een verschil maken?
Vindbaar worden voor een groter publiek?
Mensen overtuigen om duurzame keuzes te maken?
Neem dan je favoriete marker en trek jouw warriorstrepen.
Tijd om die boodschap van jou te verspreiden en de wereld mooier te maken.
Tijd om dat publiek te bereiken en te overtuigen.
Door dit keer wél de woorden en verhalen te gebruiken die klanten en partners triggeren en overtuigen.
En dat op een authentieke, maar strategische manier zodat jij de impact maakt die je wil maken en de wereld mooier maakt.
Daar gaan we samen voor.
"Mark Your Words kwam voor mij op het gepaste moment. Ik wou mijn onderneming naar het volgende level brengen en ik wou starten met het geven van een webinar. Alleen was ik hier doodsbang voor. Zouden de mensen het wel interessant vinden, zaten ze wel te wachten op mijn verhaal, hoe zou ik over komen op beeld, … enzovoort. Ik had dus iemand nodig die me van die angst kon afhelpen. Of ik die hulp gevonden heb? Ja zeker! Met Julie en haar programma Mark Your Words kreeg ik inzicht in hoe ik een verhaal breng dat blijft plakken bij mijn publiek, hoe ik die doodsangsten die ik had voor mijn webinar kon ombuigen naar een gerust gevoel en hoe ik zelf voor de eerste keer live durfde te gaan op Facebook en daar nog zin in had ook (can you imagine!)!
Dus of ik blij ben dat Julie met Mark Your Words op mijn pad kwam? Wees maar zeker!"
Lien vleminckx - jouw avontuur
Let's Mark Your Words
Als wereldverbeteraar wou ik altijd al zoveel mogelijk mensen overtuigen.
Alleen merkte ik dat hoe harder ik riep, hoe meer ik mensen ging afstoten.
Meer nog mensen gingen in de tegenaanval.
Mijn boodschap kwam niet aan en erger nog: diegenen voor wie de boodschap eigenlijk bedoeld was, voelden zich totaal niet aangesproken.
Ik weet dus hoe ongelooflijk frustrerend het is om te voelen dat wat je te bieden of te zeggen hebt een wereld van verschil zou kunnen maken, maar je steeds weer de deur tegen je neus krijgt of je boodschap het ene oor in en het ander oor uit ziet gaan.
Ik ben me dan maar een hele tijd koest gaan houden.
Maar een wereldverbeteraar laat zich niet tegenhouden.
Dat zal jij wel weten.
Ondertussen weet ik dat het anders kan.
Je kan een publiek overtuigen zonder met je vinger te staan zwaaien.
Die inzichten en vaardigheden deel ik met jou in Mark Your Words.
Maak impact met je boodschap en je onderneming.
In deze online training gaan we op zoek naar wat je precies zegt, yes de precieze woorden, en hoe je die het best brengt om je doelpubliek te triggeren en nieuwe klanten aan te trekken.
In 12 weken doorlopen we samen 6 modules.
Met 'we' bedoel ik: jij, ik en de andere deelnemers (allemaal gedreven solo-ondernemers met een missie).
Na die 12 weken heb je blijvende toegang tot de modules.
"Julie is iemand die zo goed aanvoelt wat er “IN” de persoon leeft. Ze luistert en neemt daar ook echt de tijd voor. De persoonlijke aanpak en het zoeken naar mogelijkheden of het uitproberen van andere manieren hielpen me enorm om te leren spreken vanuit mijn buikgevoel. Ik kreeg een enorme bagage mee."
Hilde Vanchaze - Spreker bij o.a. rondpunt vzw
6 modules
Module 1 - Het verhaal achter jouw onderneming.
In deze module geven we het verhaal van jouw onderneming vorm. Waarom doe je wat je doet? Wat is je missie? Hoe stel je jezelf en je onderneming voor?
Jouw potentiële klanten worden vooral getriggerd door het verhaal dat je vertelt,
het verhaal achter jouw onderneming of aanbod.
Denk je nu: “Ik heb helemaal geen verhaal, wat nu?!”
Geen paniek, iedereen heeft een verhaal dus ook iedere onderneming.
Samen gaan we op zoek naar jouw verhaal.
Je leert hoe je dit kan brengen en met welke woorden je jouw missie kracht bijzet en de aandacht van je doelpubliek trekt.
Vragen als “Seg, wat doe jij eigenlijk?” en “Waarom ben je je onderneming eigenlijk gestart?” zal jij voortaan zonder verpinken klaar en helder kunnen beantwoorden.
Zo deel je jouw boodschap zonder iemand met de vinger te wijzen.
Jij zal duidelijk kunnen zeggen wie je bent, wat je doet en waar je voor staat.
Module 2 - Durf vol zelfvertrouwen uit te spreken waar je voor staat.
Heel wat solo-ondernemers vinden het niet evident om zich ‘all exposed’ te tonen op social media, laat staan op een effectief podium, tijdens een webinar of in een podcast.
Meer nog, de meeste solo-ondernemers die ik voor het eerst spreek, hebben letterlijk schrik om voor een publiek (live of virtueel) te spreken.
Als de woorden ‘video’ of ‘webinar’ nog maar ter sprake komen, lees ik de angst al in hun ogen.
Maar ook het innemen van een duidelijk standpunt kan soms nogal eng lijken.
Is dat bij jou ook het geval?
Dan heb ik goed nieuws!
In deze module tackelen we alles wat je schrik aanjaagt en drukken we alle stemmetjes die je tegenhouden om voluit te spreken of jouw boodschap de wereld in te sturen de kop in.
Op het einde van deze module denk jij: “Video, webinar, podcastinterview? Bring! It! On!”
Module 3 - Vind de woorden die klanten aantrekken.
Met jouw expertise, ervaring en achtergrond heb jij natuurlijk heel wat waardevolle content te delen met jouw doelpubliek aka toekomstige klanten.
Wat je nu precies zegt of schrijft om hen niet enkel te overtuigen van je aanbod, maar hen ook echt aanzet tot het nemen van duurzame acties, leer je in deze module.
Je leert hoe je iedere boodschap slim verpakt met de juiste woorden die de impact maken die jij wil.
Module 4: Vind jouw eigen unieke stijl.
In de vorige modules kwam je te weten wat je precies zegt om je droomklanten te triggeren. In deze module leer je hoe je die boodschap nu precies brengt.
Je wil je natuurlijk onderscheiden van je collega’s met jouw authentieke stijl en stem.
Die kan je dan doortrekken in al jouw communicatie (online en offline).
Je leert dus hoe je jouw boodschap in alle spontaniteit en authenticiteit met de wereld kan delen.
Module 5 - Verspreid je boodschap.
In deze module leer je de verschillende kanalen kennen die je kan inzetten om jouw missie in de wereld te zetten, jouw boodschap te verspreiden en je droomklanten te bereiken.
Samen zoeken we welke kanalen voor jou het beste werken en hoe je die kan inzetten.
Er zijn namelijk meer manieren om jouw publiek te bereiken dan enkel social media.
We gaan op zoek naar de kanalen waarmee jij het liefste werkt.
Module 6 - Bepaal jouw M.A.P. (Missie Actieplan)
Hoe zorg je er strategisch voor dat jouw volgers ook effectief klanten worden?
Na de inhoud, de manier waarop je je boodschap brengt en de kanalen die je hiervoor inzet, is het tijd voor wat strategie.
Want het is natuurlijk de bedoeling dat er een duidelijke lijn zit in wat je zegt.
Door niet langer van de hak op de tak te communiceren overtuig je namelijk veel makkelijker.
Hoe zou je het trouwens vinden om efficiënter te werken aan je marketing?
In deze module geef ik je dan ook met plezier een resem tijdbesparende tips.
Je krijgt dus een concreet actieplan om met jouw missie de wereld te verbeteren.
Hallo! Ik ben Julie.
Ik ga er geen doekjes om winden, ik ben een wereldverbeteraar.
Yep, er zit een activist in mij verscholen.
Al zal je me niet snel op een betoging vinden.
De wereld verbeteren is een serieuze zaak, maar het mag ook wel leuk blijven.
Daarom vind ik het ge-wel-dig om gedreven solo-ondernemers met een mooie missie te helpen bij het vinden van de juiste woorden zodat zij met hun boodschap en verhaal de wereld mooier maken.
Dat is precies waar 'Mark Your Words' voor staat.
Ik kan niet wachten om samen met jou op de barricades te gaan staan.
Let's Mark Your Words!
Na Mark Your Words
Weet jij precies wat je in welke situatie zegt om te overtuigen.
Hangt jouw doelpubliek aan jouw lippen.
Vind je een marketing- en communicatiestrategie die bij je past.
Verhoogt je omzet aanzienlijk, omdat jij de juiste dingen weet te zeggen om jouw volgers tot klanten te maken en de juiste partners aan te trekken.
Groeien jij en je onderneming naar een volgend niveau.
Verlies je niet langer uren en uren aan het schrijven van posts, nieuwsbrieven, blogartikels of het opnemen van video's en podcastafleveringen.
Zal jouw boodschap de wereld veranderen.
Dit is wat je zal ervaren
"Voor mij was het heel moeilijk om mijn woorden te vinden en te weten hoe ik mijn boodschap kon overbrengen. Deze cursus heeft me heel goed geholpen. Ik weet nu precies wat ik kan zeggen en hoe ik het kan zeggen."
ANJA THORREZ - loving me
“Julie is fantastisch goed in haar vinger leggen op de essentie. Zo slaagt zij erin om jouw woorden zo te herformuleren, zodanig dat bij jou een: ‘Maar jaaa!’ volgt. Zodat jij ook het gevoel hebt dat je met die boodschap veel meer impact zal kunnen maken.”
Maaike devos - fun-dament
"Ik vond het vooral moeilijk om de connectie te maken tussen mijn verhaal en het verhaal van mijn cliënten. Ik wou mijn eigen verhaallijn duidelijk krijgen, dus mijn woorden vinden en er een structuur in krijgen. In de cursus van Julie heb ik geleerd dat het helemaal oké is om in verhaallijnen te denken en dat ik niet alles op voorhand hoef uit te schrijven. Ik zie nu in op welke manier mijn verhaal mijn cliënten echt kan gaan helpen."
SARAH NOELMANS - PCOS DE BAAS
Ben jij er klaar voor?
Ben jij klaar om eindelijk volop voor je missie te gaan, de wereld mooier te maken en je droomklanten aan te trekken?
Let's Mark Your Words!
Hou die fluostiften alvast in de aanslag en schrijf je in voor een van deze formules:
Formules
MARK YOUR WORDS
- 6 modules in 12 weken. Start op 4/10/2021.
- 6 Q&A-calls waarin je feedback krijgt en een antwoord krijgt op al je vragen.
- Blijvende toegang tot het online leerplatform waar alle modules (video's en werkboeken) verzameld staan.
- Een acountabilityplan zodat jouw communicatie echt een transformatie ondergaat.
€ 1 997 excl. BTW
MARK YOUR WORDS - V.I.P. *
- 6 modules in 12. Start op 4/10/2021.
- 6 Q&A-calls waarin je feedback krijgt en een antwoord krijgt op al je vragen.
- Blijvende toegang tot het online leerplatform waar alle modules (video's en werkboeken) verzameld staan.
- Een acountabilityplan zodat jouw communicatie echt een transformatie ondergaat.
- 3 individuele sessies van 2 uur waarin we jouw verhaal, woorden en strategie vinden.
- Een online brainstormsessie in groep waarin je geïnspireerd wordt met ideeën voor nieuwe content. Op 18/11/2021
- Mark Your Words livedag waarin we jouw woorden omzetten in actie. In groep op 9/12/2021.
- *! Let op! De inschrijving is beperkt tot slechts 5 deelnemers.
€ 4 997 excl. BTW
You missed out!
Veel gestelde vragen.
Hoeveel tijd moet ik voorzien voor deze training?
Vanaf 4/10/2021 zullen we 12 weken lang samen de modules doorlopen. Om de 2 weken wordt één module beschikbaar gesteld op het leerplatform. Dit gebeurt steeds op maandag. Per module reserveer je best een 3-tal uur om de module te verwerken én aan de slag te gaan met je content. Het goede nieuws is dat je onmiddellijk ook content creëert die je in je communicatie kan gebruiken.
Na de 2 weken verwerkingstijd volgt per module een online Q&A-call. Hierin kan je feedback vragen en beantwoord ik al je vragen. Wil je dingen aftoetsen, dan is dit the place to be. De Q&A-calls zullen meestal doorgaan op maandagmiddag en duren 2 uur. Kan je er niet live bijzijn? Dan kan je je vragen vooraf insturen en bekijk je nadien de opname.
Ik bezorg je na het inschrijven een overzicht van de precieze momenten.
Je hebt dus steeds 14 dagen de tijd om een module te doorlopen voor de volgende aan bod komt.
Ook na die 12 weken blijven de modules beschikbaar op het leerplatform. Ik raad je aan om de modules zo veel mogelijk live mee te volgen voor het beste en snelste resultaat.
Volg je de V.I.P.-formule? Dan zijn ook de brainstormsessie en livedag momenten die je in je agenda reserveert.
Voor de 1 op 1- sessies zoeken we in onderling overleg een moment.
Wanneer krijg ik toegang tot de training?
We starten op 4/10/2021. Op die dag krijg je dus toegang tot het leerplatform en bijhorende community.
Enkele dagen voordien bezorg ik je de praktische gegevens.
Wat gebeurt er nadat ik ben ingeschreven?
Van zodra je op ‘schrijf in’ klikt, kom je op de betaalpagina terecht. Daar kan je een betaaloptie kiezen en heb je de keuze om het inschrijvingsgeld in 1x of in 3 termijnen te betalen.
Daarna wordt de factuur netjes in je inbox gedropt en stuur ik je snel een bevestiging en de praktische informatie.
Op 4/10/2021 gaan we dan echt van start.
Loopt er toch iets fout tijdens het betalen?
Stuur me dan een mailtje naar info@julietamsin.be, dan los ik het voor je op.
Tip: markeer de e-mails van info@julietamsin.be als veilig zodat ze niet in je ‘ongewenst’- map terecht komen.
Heb ik bepaalde apparatuur nodig (microfoon, camera,…) om deze training te volgen?
Ik zal je vertellen hoe je video's kan maken en webinars kan geven, maar dat kan gewoon met je smartphone of laptop.
Deze toestellen hebben tegenwoordig een uitstekende camera en microfoon die video’s opleveren met een goede beeldkwaliteit en klank. Wil je later toch liever een microfoon of extra belichting gebruiken, dan vind je in de toolbox die ik je bezorg enkele tips.
Kan ik als ondernemer beroep doen op de KMO-portefeuille?
Dat is momenteel niet mogelijk.
Er is wel een mogelijkheid om het inschrijvingsgeld in termijnen te betalen.
Ik woon niet in België en vind geen betaalmogelijkheid die voor mij van toepassing is, wat nu?
Geen probleem, stuur me dan een mail via info@julietamsin.be. Dan bezorg ik je de betaalgegevens zodat je je inschrijvingsgeld kan overschrijven.
Kan ik mijn geld terugkrijgen als ik me zou bedenken na mijn inschrijving?
Heb je je ingeschreven en dus betaald, maar bedenk je je? Dan kan je vóór de start van de training een volledige terugbetaling krijgen van jouw inschrijvingsgeld. Vraag je refund dus ten laatste op 30/09/2021 aan via info@julietamsin.be. Eens de training van start gegaan is, zijn geen refunds meer mogelijk. Bekijk zeker ook de algemene voorwaarden.
Ik twijfel heel erg of dit wel iets voor mij is...
Via deze link kan je een moment plannen in mijn digitale agenda. Dan videobellen we even samen en pluizen we uit of Mark Your Words is wat jij zoekt of nodig hebt. Mocht blijken dat dat niet zo is, dan zeg ik je dat ook heel eerlijk.
Ik heb nog geen aanbod of product, is Mark Your Words dan iets voor mij?
Ook als je nog volop aan je aanbod aan het werken bent, is het belangrijk om jouw doelpubliek alvast kennis te laten maken met jou. Zo kan je ze al warm maken voor het aanbod dat er zit aan te komen, zonder dat je het perse hoeft te benoemen. Je gaat mensen al overtuigen om het te kopen, nog voor het er is.
Hoe zalig zou het zijn dat je bij de lancering van jouw aanbod al een warm publiek hebt dat helemaal klaar is om er samen met jou voor te gaan?
Daarvoor heb je wel de juiste woorden en strategie nodig en die leer je in Mark Your Words.
Overtuig een publiek om duurzame keuzes te maken.
Schrijf je nu in voor Mark Your Words, want op 1 oktober om 12 uur sluiten de deuren.